Zapytanie ofertowe nr KRIR/PD/12/2018 dotyczące usługi polegającej na organizacji zadania: „PIKNIK DROBIOWY” realizowanego ze środków finansowych Funduszu Promocji Mięsa Drobiowego w województwie mazowieckim w miejscowości: Cekanowo w dniu 30 listopada 2018 r.

  • Treść zapytania wraz z załącznikami >>>

Opublikowano: 15.11.2018 r.

  • Informacja o wyborze wykonawcy >>>

Opublikowano: 23.11.2018 r.

 


Zapytanie ofertowe nr KRIR/O-W/G1/2018 dotyczące usługi polegającej na opracowaniu, wykonaniu i dostawie materiałów promocyjnych do Biura KRIR w terminie do 12.11.2018 r. w ramach zadania: „PIKNIK OWOCOWO-WARZYWNY” realizowanego ze środków finansowych Funduszu Promocji Owoców i Warzyw.

  • Treść zapytania wraz z załącznikami >>>

Opublikowano: 16.10.2018 r.

  • Informacja o wyborze Wykonawcy: SIM Koło Sp. z o.o. >>>

Opublikowano: 29.10.2018 r.


Zapytanie ofertowe nr KRIR/PD/G/2018 dotyczące usługi polegającej na przygotowaniu i dostarczeniu materiałów promocyjnych w ramach zadania: „PIKNIK DROBIOWY” realizowanego ze środków finansowych Funduszu Mięsa Drobiowego.

  • Treść zapytania wraz z załącznikami >>>

Opublikowano: 16.10.2018 r.

  • Informacja o wyborze Wykonawcy: AUH Elwira >>>

Opublikowano: 29.10.2018 r.


Zapytanie ofertowe nr KRIR/PD/K/2018 dotyczące usługi polegającej na przygotowaniu i dostarczeniu kalendarzy ściennych w ramach zadania: „PIKNIK DROBIOWY” realizowanego ze środków finansowych Funduszu Mięsa Drobiowego.

  • Treść zapytania wraz z załącznikami >>>

Opublikowano: 16.10.2018 r.

  • Informacja o wyborze Wykonawcy: AUH Elwira >>>

Opublikowano: 29.10.2018 r.


Zapytanie ofertowe Nr KRIR/PW/G1/2018 dotyczące usługi polegającej na opracowaniu, wykonaniu i dostawie materiałów promocyjnych do Biura KRIR w terminie do 25.10.2018 r.  w ramach zadania: „PIKNIK WOŁOWY” realizowanego ze środków finansowych Funduszu Promocji Mięsa Wołowego.

  • Treść zapytania wraz z załącznikami >>>
  • Załączniki do zapytania w wersji edytowalnej >>>

Opublikowano: 05.10.2018 r.

  • Informacja o wyborze Wykonawcy: SIM Koło Sp. z o.o. >>>

Opublikowano: 16.10.2018 r.


Zapytanie ofertowe Nr KRIR/PZ/15/2018 dotyczące usługi polegającej na kompleksowej organizacji zadania: „PIKNIK ZBOŻOWY” realizowanego ze środków finansowych Funduszu Promocji Ziarna Zbóż i Przetworów Zbożowych w województwie wielkopolskim w Poznaniu w dniu 25 października 2018 r.

  • Treść zapytania wraz z załącznikami >>>
  • Załączniki do zapytania w wersji edytowalnej >>>

Opublikowano: 03.10.2018 r.

  • Informacja o wyborze Wykonawcy: MruCon Group Sp. z o.o. >>>

Opublikowano: 15.10.2018 r.


Zapytanie ofertowe nr KRIR/PW/5/2018 dotyczące usługi polegającej na organizacji zadania: „PIKNIK WOŁOWY” realizowanego ze środków finansowych Funduszu Promocji Mięsa Wołowego w województwie dolnośląskim w miejcowości Domaniów w dniu 27.10.2018 r. 

  • Treść zapytania wraz z załącznikami >>>
  • Załączniki do zapytania w wersji edytowalnej >>>

Opublikowano: 02.10.2018 r.

  • Informacja o wyborze Wykonawcy: MruCon Group Sp. z o.o. >>>

Opublikowano: 15.10.2018 r.


Zapytanie ofertowe Nr KRIR/PZ/G1/2018 dotyczące usługi polegającej na przygotowaniu i dostawie do Biura KRIR w terminie do 15.10.2018 r. materiałów promocyjnych w ramach zadania: „PIKNIK ZBOŻOWY” realizowanego ze środków finansowych Funduszu Promocji Ziarna Zbóż i Przetworów Zbożowych.

  • Treść zapytania wraz z załącznikami >>>
  • Załączniki do zapytania w wersji edytowalnej >>>

Opublikowano: 25.09.2018 r.

  • Informacja o wyborze Wykonawcy: SIM Koło Sp. z o.o. >>>

Opublikowano: 05.10.2018 r.


Zapytanie ofertowe Nr KRIR/PM/05/2018 dotyczące usługi polegającej na kompleksowej organizacji zadania: „PIKNIK MLECZNY” realizowanego ze środków finansowych Funduszu Promocji Mleka w województwie kujawsko-pomorskim w miejscowości Tuchola w dniu 27 października 2018 r. podczas IX Ogólnopolskiego Biegu św. Huberta i IX Rajdu Nordic Walking.

  • Treść zapytania wraz załącznikami >>>
  • Załączniki do zapytania w wersji edytowalnej >>>
  • Oświadczenie właściciela terenu >>>

Opublikowano: 25.09.2018 r.

  • Informacja o wyborze Wykonawcy: PRESTO Irena Betlejewska >>>

Opublikowano: 04.10.2018 r.


Zapytanie ofertowe Nr KRIR/PM/04/2018 dotyczące usługi polegającej na kompleksowej organizacji zadania: „PIKNIK MLECZNY” realizowanego ze środków finansowych Funduszu Promocji Mleka w województwie lubelskim w miejscowości Końskowola w dniu 14.10.2018r. podczas VII Jesiennego Kiermaszu Materiału Szkółkarskiego Owocowego i Ozdobnego.

  • Treść zapytania wraz załącznikami >>>
  • Załączniki do zapytania w wersji edytowalnej >>>
  • Oświadczenie właściciela terenu >>>

Opublikowano: 25.09.2018 r.

  • Informacja o wyborze Wykonawcy: "AGRO-LIR" Sp. z o.o. >>>

Opublikowano: 04.10.2018 r.


Zapytanie ofertowe nr KRIR/PD/11/2018 dotyczące usługi polegającej na organizacji zadania: „PIKNIK DROBIOWY” realizowanego ze środków finansowych Funduszu Promocji Mięsa Drobiowego w województwie podkarpackim w miejscowości: Kraczkowa w dniu 7 października 2018 r.

  • Treść zapytania >>>
  • Załącznik nr 10 >>>

Opublikowano: 24.09.2018 r.

  • Informacja o wyborze Wykonawcy: MruCon Group Sp. z o.o. >>>

Opublikowano: 02.10.2018 r.


Zapytanie ofertowe Nr KRIR/PM/MP1/2018 dotyczące usługi polegającej na opracowaniu projektu graficznego, nadruku i dostawie materiałów promocyjnych w ramach zadania: „PIKNIK MLECZNY” realizowanego ze środków finansowych Funduszu Promocji Mleka

  • Treść zapytania wraz załącznikami >>>
  • Załączniki do zapytania w wersji edytowalnej >>>

Opublikowano: 24.09.2018 r.

  • Informacja o wyborze wykonawcy:SIM Koło Sp. z o.o. >>>

Opublikowano: 02.10.2018 r.

 


Zapytanie ofertowe Nr KRIR/PM/DMP1/2018 dotyczące usługi polegającej na opracowaniu projektu graficznego, druku i dostawie kalendarzy trójdzielnych i plakatowych w ramach zadania: „PIKNIK MLECZNY” realizowanego ze środków finansowych Funduszu Promocji Mleka

  • Treść zapytania wraz załącznikami >>>
  • Załączniki do zapytania w wersji edytowalnej >>>

Opublikowano: 19.09.2018 r.

  • Informacja o wyborze wykonawcy:FLEXERGIS Sp. z o.o. >>>

Opublikowano: 02.10.2018 r.

 


Zapytanie ofertowe nr KRIR/PW/4/2018 dotyczące usługi polegającej na organizacji zadania: „PIKNIK WOŁOWY” realizowanego ze środków finansowych Funduszu Promocji Mięsa Wołowego w województwie warmińsko-mazurskim w miejcowości Ostróda w dniu 20.10.2018 r. 

  • Treść zapytania >>>
  • Załączniki do pobrania >>>

Opublikowano: 18.09.2018 r.

  • Informacja o wyborze Wykonawcy: MruCon Group Sp. z o.o. >>>

Opublikowano: 02.10.2018 r.


Zapytanie ofertowe nr KRIR/PD/11/2018 dotyczące usługi polegającej na organizacji zadania: „PIKNIK DROBIOWY” realizowanego ze środków finansowych Funduszu Promocji Mięsa Drobiowego w województwie podkarpackim w miejscowości: Kraczkowa w dniu 7 października 2018 r.

  • Treść zapytania >>>
  • Załącznik nr 10 >>>

Opublikowano: 13.09.2018 r.

  • Informacja o braku wyboru wykonawcy >>>

Opublikowano: 24.09.2018 r.


Zapytanie ofertowe nr KRIR/O-W/5/2018 dotyczące usługi polegającej na kompleksowej organizacji zadania: „PIKNIK OWOCOWO-WARZYWNY” realizowanego ze środków finansowych Funduszu Promocji Owoców i Warzyw w województwie lubelskim w Lublinie, podczas imprezy Targi Sadownicze Best Berries w dniu 7 października 2018 r.

  • Treść zapytania wraz załącznikami >>>
  • Załącznik nr 10 >>>

Opublikowano: 12.09.2018 r.

  • Informacja o wyborze wykonawcy:„Agro-Lir” Sp. z o.o., ul. Pogodna 50A/2, 20-337 Lublin >>>

Opublikowano: 21.09.2018 r.


Zapytanie ofertowe Nr KRIR/PZ/14/2018 dotyczące usługi polegającej na kompleksowej organizacji zadania: „PIKNIK ZBOŻOWY” realizowanego ze środków finansowych Funduszu Promocji Ziarna Zbóż i Przetworów Zbożowych w województwie podkarpackim w miejscowości: Dzikowiec, gm. Dzikowiec, powiat Kolbuszowski, w dniu 30 września 2018 r.

  • Treść zapytania wraz z załącznikami >>>
  • Załączniki do zapytania w wersji edytowalnej >>>

Opublikowano: 11.09.2018 r.

  • Informacja o braku wyboru wykonawcy >>>

Opublikowano: 20.09.2018 r.

 


Zapytanie ofertowe nr KRIR/PW/3/2018 dotyczące usługi polegającej na organizacji zadania: „PIKNIK WOŁOWY” realizowanego ze środków finansowych Funduszu Promocji Mięsa Wołowego w województwie śląskim w miejcowości Wisła, pl. Bogumiła Hoffa w dniu 5.10.2018 r. 

  • Treść zapytania >>>
  • Załączniki do pobrania >>>

Opublikowano: 11.09.2018 r.

  • Informacja o wyborze wykonawcy: Stowarzyszenie "Aktywni w Dziedzinie" >>>

Opublikowano: 20.09.2018 r.


Zapytanie ofertowe Nr KRIR/PM/03/2018 dotyczące usługi polegającej na kompleksowej organizacji zadania: „PIKNIK MLECZNY” realizowanego ze środków finansowych Funduszu Promocji Mleka w województwie śląskim w miejscowości Przyrów w dniu 30.09.2018 podczas Powiatowego Przeglądu Zespołów Folklorystycznych i Ludowych

  • Treść zapytania wraz załącznikami >>>
  • Załączniki do zapytania w wersji edytowalnej >>>
  • Oświadczenie właściciela terenu >>>

Opublikowano: 04.09.2018 r.

  • Informacja o wyborze wykonawcy: "INTEGRA" Biuro Obsługi Imprez >>>

Opublikowano: 17.09.2018 r.


Zapytanie ofertowe Nr KRIR/PZ/13/2018 dotyczące usługi polegającej na kompleksowej organizacji zadania: „PIKNIK ZBOŻOWY” realizowanego ze środków finansowych Funduszu Promocji Ziarna Zbóż i Przetworów Zbożowych w województwie podkarpackim w miejscowości: Dzikowiec, gm. Dzikowiec, powiat Kolbuszowski, w dniu 30 września 2018 r.

  • Treść zapytania wraz z załącznikami >>>
  • Załączniki do zapytania w wersji edytowalnej >>>

Opublikowano: 31.08.2018 r.

  • Informacja o braku wyboru wykonawcy >>>

Opublikowano: 11.09.2018 r.


Zapytanie ofertowe Nr KRIR/PZ/12/2018 dotyczące usługi polegającej na kompleksowej organizacji zadania: „PIKNIK ZBOŻOWY” realizowanego ze środków finansowych Funduszu Promocji Ziarna Zbóż i Przetworów Zbożowych w województwie mazowieckim w miejscowości: Sierpc, podczas Dożynek Województwa Mazowieckiego, Diecezji Płockiej i Powiatu Sierpeckiego, w dniu 16 września 2018 r.

  • Treść zapytania wraz załącznikami >>>
  • Załączniki do zapytania w wersji edytowalnej >>>

Opublikowano: 30.08.2018 r.

  • Informacja o wyborze Wykonawcy: MIR-ROL Sp. z o.o. >>>

Opublikowano: 07.09.2018 r.


Zapytanie ofertowe nr KRIR/PD/10/2018 dotyczące usługi polegającej na organizacji zadania: „PIKNIK DROBIOWY” realizowanego ze środków finansowych Funduszu Promocji Mięsa Drobiowego w województwie kujawsko-pomorskim w miejscowości: Nakło nad Notecią w dniu 23 września 2018 r.

  • Treść zapytania >>>
  • Załącznik nr 10 >>>

Opublikowano: 29.08.2018 r.

  • Informacja o wyborze Wykonawcy: PRESTO Irena Betlejewska >>>

Opublikowano: 07.09.2018 r.


 

Zapytanie ofertowe nr KRIR/PD/9/2018 dotyczące usługi polegającej na organizacji zadania: „PIKNIK DROBIOWY” realizowanego ze środków finansowych Funduszu Promocji Mięsa Drobiowego w województwie lubelskim w miejscowości: Ostrów Lubelski w dniu 8 września 2018 r.

  • Treść zapytania >>>
  • Załącznik nr 10 >>>

Opublikowano: 23.08.2018 r.

  • Informacja o wyborze Wykonawcy: AGRO-LIR Sp. z o.o. >>>

Opublikowano: 31.08.2018 r.


Zapytanie ofertowe nr KRIR/PD/8/2018 dotyczące usługi polegającej na organizacji zadania: „PIKNIK DROBIOWY” realizowanego ze środków finansowych Funduszu Promocji Mięsa Drobiowego w województwie wielkopolskim w miejscowości: Ostrzeszów w dniu 16 września 2018 r. w ramach XIII Ogólnopolskiego Festiwalu Pasztetników i Potraw z Gęsi

  • Treść zapytania >>>
  • Załącznik nr 10 >>>

Opublikowano: 23.08.2018 r.

  • Informacja o wyborze Wykonawcy: "P jak Pyszne" >>>

Opublikowano: 03.09.2018 r.


Zapytanie ofertowe nr KRIR/PD/7/2018 dotyczące usługi polegającej na organizacji zadania: „PIKNIK DROBIOWY” realizowanego ze środków finansowych Funduszu Promocji Mięsa Drobiowego w województwie  warmińsko-mazurskim w miejscowości: Prostki w dniu 23 września 2018 r. podczas imprezy „Pożegnanie Lata”

  • Treść zapytania >>>
  • Załącznik nr 10 >>>

Opublikowano: 23.08.2018 r.

  • Informacja o wyborze Wykonawcy: Imperium Group Sp. z o.o. >>>

Opublikowano: 03.09.2018 r.


 

Zapytanie ofertowe Nr KRIR/PZ/11/2018 dotyczące usługi polegającej na kompleksowej organizacji zadania: „PIKNIK ZBOŻOWY” realizowanego ze środków finansowych Funduszu Promocji Ziarna Zbóż i Przetworów Zbożowych w województwie mazowieckim w miejscowości: Grodzisk Mazowiecki, podczas Dożynek Powiatowo-Gminnych, w dniu 23 września 2018 r.

  • Treść zapytania wraz załącznikami >>>
  • Załączniki do zapytania w wersji edytowalnej >>>

Opublikowano: 22.08.2018 r.

  • Informacja o wyborze Wykonawcy: Ośrodek Kultury Gminy Grodzisk Mazowiecki >>>

Opublikowano: 03.09.2018 r.


Zapytanie ofertowe Nr KRIR/PZ/10/2018 dotyczące usługi polegającej na kompleksowej organizacji zadania: „PIKNIK ZBOŻOWY” realizowanego ze środków finansowych Funduszu Promocji Ziarna Zbóż i Przetworów Zbożowych w województwie mazowieckim w miejscowości: Sierpc, podczas Dożynek Województwa Mazowieckiego, Diecezji Płockiej i Powiatu Sierpeckiego, w dniu 16 września 2018 r.

  • Treść zapytania wraz załącznikami >>>
  • Załączniki do zapytania w wersji edytowalnej >>>

Opublikowano: 22.08.2018 r.

  • Informacja o braku wyboru wykonawcy >>>

Opublikowano: 30.08.2018 r.


Zapytanie ofertowe Nr KRIR/ PZ/9/2018 dotyczące usługi polegającej na kompleksowej organizacji zadania: „PIKNIK ZBOŻOWY” realizowanego ze środków finansowych Funduszu Promocji Ziarna Zbóż i Przetworów Zbożowych w województwie kujawsko-pomorskim w miejscowości: Przysiek, podczas imprezy „Barwy Lata Dary Jesieni” w dniu 08 września 2018 r.

  • Treść zapytania wraz załącznikami >>>
  • Załączniki do zapytania w wersji edytowalnej >>>

Opublikowano: 21.08.2018 r.

  • Informacja o wyborze Wykonawcy: Mrucon Group Sp. z o.o. >>>

Opublikowano: 30.08.2018 r.


Zapytanie ofertowe Nr KRIR/ PZ/8/2018 dotyczące usługi polegającej na kompleksowej organizacji zadania: „PIKNIK ZBOŻOWY” realizowanego ze środków finansowych Funduszu Promocji Ziarna Zbóż i Przetworów Zbożowych w województwie warmińsko-mazurskim w miejscowości: Biskupiec, podczas Dożynek Powiatowo-Gminnych, w dniu 15 września 2018 r.

  • Treść zapytania wraz załącznikami >>>
  • Załączniki do zapytania w wersji edytowalnej >>>

Opublikowano: 14.08.2018 r.

  • Informacja o wyborze Wykonawcy: Centrum Kultury Turystyki i Sportu w Biskupcu >>>

Opublikowano: 23.08.2018 r.


Zapytanie ofertowe nr KRIR/ PD/6/2018 dotyczące usługi polegającej na organizacji zadania: „PIKNIK DROBIOWY” realizowanego ze środków finansowych Funduszu Promocji Mięsa Drobiowego w województwie kujawsko-pomorskim w miejscowości: Osiek koło Brodnicy w dniu 1 września 2018 r.

  • Treść zapytania >>>
  • Załacznik nr 10 >>>

Opublikowano: 14.08.2018 r.

  • Informacja o wyborze Wykonawcy: PRESTO Irena Betlejewska >>>

Opublikowano: 22.08.2018 r.


Zapytanie ofertowe nr KRIR/O-W/4/2018 dotyczące usługi polegającej na kompleksowej organizacji zadania: „PIKNIK OWOCOWO-WARZYWNY” realizowanego ze środków finansowych Funduszu Promocji Owoców i Warzyw w województwie świętokrzyskim na Placu Targowym w Obrazowie, podczas imprezy Europejskie Święto Jabłka w dniu 9 września 2018 r.

  • Treść zapytania wraz załącznikami >>>
  • Załącznik nr 10 >>>

Opublikowano: 10.08.2018 r.

  • Informacja o wyborze Wykonawcy firmy: Wytwórnia Wrażeń Adam Rukat, ul. Panoramiczna 5/6, 25-503 Kielce >>>

Opublikowano: 21.08.2018 r.


Zapytanie ofertowe Nr KRIR/PZ/7/2018 dotyczące usługi polegającej na kompleksowej organizacji zadania: „PIKNIK ZBOŻOWY” realizowanego ze środków finansowych Funduszu Promocji Ziarna Zbóż i Przetworów Zbożowych w województwie małopolskim w miejscowości: Podolany gmina Gdów, teren przy siedzibie Fundacji Osób Niepełnosprawnych w Podolanach podczas podczas Dożynek Gminy Gdów, w dniu 26 sierpnia 2018 r.

  • Treść zapytania wraz załącznikami >>>
  • Załączniki do zapytania w wersji edytowalnej >>>

Opublikowano: 08.08.2018 r.

  • Informacja o wyborze Wykonawcy firmy: AGRO-LIR >>>

Opublikowano: 16.08.2018 r.

 


Zapytanie ofertowe nr KRIR/ PD/5/2018 dotyczące usługi polegającej na organizacji zadania: „PIKNIK DROBIOWY” realizowanego ze środków finansowych Funduszu Promocji Mięsa Drobiowego w województwie warmińsko-mazurskim w miejcowości: Prostki w dniu 2 września 2018 r.

  • Treść zapytania >>>
  • Załacznik nr 10 >>>

Opublikowano: 08.08.2018 r.

  • Informacja o braku wyboru wykonawcy >>>

Opublikowano: 21.08.2018 r.


Zapytanie ofertowe nr KRIR/ PD/4/2018 dotyczące usługi polegającej na organizacji zadania: „PIKNIK DROBIOWY” realizowanego ze środków finansowych Funduszu Promocji Mięsa Drobiowego w województwie mazowieckim w miejcowości: Gąbin w dniu 2 września 2018 r.

  • Treść zapytania >>>
  • Załącznik nr 10 >>>

Opublikowano: 08.08.2018 r.

  • Informacja o wyborze wykonawcy: SUN&MORE Sp. z o.o. >>>

Opublikowano: 21.08.2018 r.


Zapytanie ofertowe Nr KRIR/PM/02/2018 dotyczące usługi polegającej na kompleksowej organizacji zadania: „PIKNIK MLECZNY” realizowanego ze środków finansowych Funduszu Promocji Mleka w województwie dolnośląskim w miejscowości Czarny Bór w dniu 01.09.2018 podczas Dożynek Gminnych i XV Dolnośląskiego Święta Pieroga

  • Treść zapytania wraz załącznikami >>>
  • Załączniki do zapytania w wersji edytowalnej >>>

Opublikowano: 06.08.2018 r.

  • Informacja o wyborze wykonawcy: SUN&MORE Sp. z o.o., ul. Ogrodowa 25, 71-037 Szczecin >>>

Opublikowano: 16.08.2018 r.


Zapytanie ofertowe nr KRIR/PW/2/2018 dotyczące usługi polegającej na organizacji zadania: „PIKNIK WOŁOWY” realizowanego ze środków finansowych Funduszu Promocji Mięsa Wołowego w województwie kujawsko-pomorskim w miejcowości Bobrowniki k.Włocławka w dniu 25.08.2018 r. 

  • Treść zapytania >>>
  • Załączniki do pobrania >>>
  • oświadczenie >>>

Opublikowano: 06.08.2018 r.

  • Informacja o wyborze wykonawcy: SUN&MORE Sp. z o.o., ul. Ogrodowa 25, 71-037 Szczecin >>>

Opublikowano: 16.08.2018 r. 

 


Zapytanie ofertowe Nr KRIR/PZ/B1/2018 dotyczące usługi polegającej na druku i dostawie broszury informacyjnej w ramach zadania: „PIKNIK Zbożowy” realizowanego ze środków finansowych Funduszu Promocji Ziarna Zbóż i Przetworów Zbożowych

  • Treść zapytania wraz załącznikami >>>
  • Załączniki do zapytania w wersji edytowalnej >>>
  • Broszura >>>

Opublikowano: 03.08.2018 r.

  • Informacja o wyborze Wykonawcy firmy: Grafpol >>>

Opublikowano: 16.08.2018 r.

 


Zapytanie ofertowe Nr KRIR/ PZ/6/2018 dotyczące usługi polegającej na kompleksowej organizacji zadania: „PIKNIK ZBOŻOWY” realizowanego ze środków finansowych Funduszu Promocji Ziarna Zbóż i Przetworów Zbożowych w województwie warmińsko-mazurskim w miejscowości: Biskupiec, podczas Dożynek Powiatowo-Gminnych, w dniu 15 września 2018 r.

  • Treść zapytania wraz załącznikami >>>
  • Załączniki do zapytania w wersji edytowalnej >>>

Opublikowano: 03.08.2018 r.

  • Informacja o braku wyboru wykonawcy >>>

Opublikowano: 14.08.2018


Zapytanie ofertowe Nr KRIR/ PZ/5/2018 dotyczące usługi polegającej na kompleksowej organizacji zadania: „PIKNIK ZBOŻOWY” realizowanego ze środków finansowych Funduszu Promocji Ziarna Zbóż i Przetworów Zbożowych w województwie łódzkim w miejscowości: Szadek, podczas Dożynek Parafialno-Gminnych, w dniu 2 września 2018 r.

  • Treść zapytania wraz załącznikami >>>
  • Załączniki do zapytania w wersji edytowalnej >>>

Opublikowano: 03.08.2018 r.

  • Informacja o wyborze Wykonawcy >>>

Opublikowano: 16.08.2018 r.


Zapytanie ofertowe nr KRIR/ PD/3/2018 dotyczące usługi polegającej na organizacji zadania: „PIKNIK DROBIOWY” realizowanego ze środków finansowych Funduszu Promocji Mięsa Drobiowego w województwie wielkopolskim w miejcowości: Odolanów w dniu 2 września 2018 r.

  • Treść zapytania >>>
  • Załącznik nr 10 >>>

Opublikowano: 03.08.2018 r.

  • Informacja o wyborze firmy: ROL-WIR Sp. z o.o. >>>

Opublikowano: 14.08.2018 r.


Zapytanie ofertowe Nr KRIR/PM/01/2018 dotyczące usługi polegającej na kompleksowej organizacji zadania: „PIKNIK MLECZNY” realizowanego ze środków finansowych Funduszu Promocji Mleka w województwie podlaskim, w miejscowości: Wigry w dniu 26 sierpnia 2018 r. podczas Dożynek Województwa Podlaskiego (teren wokół Klasztoru Kamedułów w Wigrach, Wigry 11)

  • Treść zapytania wraz załącznikami >>>
  • Załączniki do zapytania w wersji edytowalnej >>>

Opublikowano: 02.08.2018 r.

  • Informacja o wyborze Wykonawcy: SUN&MORE Sp. z o.o., ul. Ogrodowa 25, 71-037 Szczecin >>>

Opublikowano: 14.08.2018 r.


Zapytanie ofertowe Nr KRIR/PZ/4/2018 dotyczące usługi polegającej na kompleksowej organizacji zadania: „PIKNIK ZBOŻOWY” realizowanego ze środków finansowych Funduszu Promocji Ziarna Zbóż i Przetworów Zbożowych w w województwie lubelskim w miejscowości: Borki – Kompleks Pałacowo-Parkowy, ul. Parkowa 1, 21-345 Borki w dniu 26 sierpnia 2018 r.

  • Treść zapytania wraz załącznikami >>>
  • Załączniki do zapytania w wersji edytowalnej >>>

Opublikowano: 01.08.2018 r.

  • Informacja o wyborze wykonawcy >>>

Opublikowano: 09.08.2018


Zapytanie ofertowe nr KRIR/ PW/1/2018 dotyczące usługi polegającej na organizacji zadania: „PIKNIK WOŁOWY” realizowanego ze środków finansowych Funduszu Promocji Mięsa Wołowego w województwie świętokrzyskim w miejcowości Sędziszów w dniu 25.08.2018 r. 

  • Treść zapytania >>>
  • oświadczenie >>>

Opublikowano: 01.08.2018 r.

  • Informacja o wyborze wykonawcy: Wytwórnia Wrażeń Adam Rukat, ul. Panoramiczna 5/6, 25-503 Kielce >>>

Opublikowano: 14.08.2018 r.


Zapytanie ofertowe nr KRIR/ PD/B1/2018 dotyczące usługi polegającej na druku i dostawie broszury informacyjnej w ramach zadania „PIKNIK DROBIOWY” realizowanego ze środków finansowych Funduszu Promocji Mięsa Drobiowego

  • Treść zapytania >>>
  • Broszura >>>

Opublikowano: 31.07.2018 r.

  • Informacja o wyborze firmy: Multigraf Sp. z o.o. >>>

Opublikowano: 08.08.2018 r.


Zapytanie ofertowe nr KRIR/WOŁ/B/1/2018 dotyczące usługi polegającej na druku i dostawie broszury informacyjnej w ramach zadania „PIKNIK WOŁOWY” realizowanego ze środków finansowych Funduszu Promocji Mięsa Wołowego

  • Treść zapytania >>>
  • Załącznik nr 1- broszura >>>
  • Załącznik nr 2 - okładka >>>

Opublikowano: 31.07.2018 r.

  • Informacja o wyborze wykonawcy: "System-Graf",  Drukarnia Agencja Reklamowo-Wydawnicza Janusz Laskowski, Zemborzyce Treszyńskie 73B, 20-515 Lublin >>>

Opublikowano: 10.08.2018


Zapytanie ofertowe nr KRIR/ PD/2/2018 dotyczące usługi polegającej na organizacji zadania: „PIKNIK DROBIOWY” realizowanego ze środków finansowych Funduszu Promocji Mięsa Drobiowego w województwie dolnośląskim w miejcowości: Jelenia Góra Plac Ratuszowy w dniu 18.08.2018 r. 

  • Treść zapytania >>>
  • Załącznik nr 10 >>>

Opublikowano: 30.07.2018 r.

  • Informacja o wyborze firmy: Tele Media House Sp. z o.o. >>>

Opublikowano: 07.08.2018 r.

 


Zapytanie ofertowe Nr KRIR/PZ/3/2018 dotyczące usługi polegającej na kompleksowej organizacji zadania: „PIKNIK ZBOŻOWY” realizowanego ze środków finansowych Funduszu Promocji Ziarna Zbóż i Przetworów Zbożowych w województwie małopolskim w miejscowości: Podolany gmina Gdów, teren przy siedzibie Fundacji Osób Niepełnosprawnych w Podolanach podczas podczas Dożynek Gminy Gdów, w dniu 26 sierpnia 2018 r.

  • Treść zapytania wraz załącznikami >>>
  • Załączniki do zapytania w wersji edytowalnej >>>

Opublikowano: 30.07.2018 r.

  • Informacja o braku wyboru wykonawcy >>>

Opublikowano: 07.08.2018


Zapytanie ofertowe nr KRIR/O-W/3/2018 dotyczące usługi polegającej na kompleksowej organizacji zadania: „PIKNIK OWOCOWO-WARZYWNY” realizowanego ze środków finansowych Funduszu Promocji Owoców i Warzyw w województwie wielkopolskim w Centrum Wystawowo-Edukacyjnym w Gołaszynie, powiat rawicki podczas imprezy Wielkopolska Wieś Zaprasza w dniu 08.09.2018 r.

  • Treść zapytania wraz załącznikami >>>

Opublikowano: 27.07.2018 r.

  • Informacja o wyborze firmy: ROL-WIR Sp. z o.o., 60-626 Poznań, ul. Golęcińska 9 >>>

Opublikowano: 07.08.2018


Zapytanie ofertowe Nr KRIR/PZ/2/2018 dotyczące usługi polegającej na kompleksowej organizacji zadania: „PIKNIK ZBOŻOWY” realizowanego ze środków finansowych Funduszu Promocji Ziarna Zbóż i Przetworów Zbożowych w województwie śląskim w miejscowości: Wisła podczas XIX  Dożynek Województwa Śląskiego, teren wokół Amfiteatru im. St. Hadyny w Wiśle oraz Rynku - Placu B. Hoffa, w dniu 09 września 2018 r.

  • Treść zapytania wraz załącznikami >>>
  • Załączniki do zapytania w wersji edytowalnej >>>

Opublikowano: 24.07.2018 r.

  • Informacja o wyborze wykonawcy: Stowarzyszenie "Aktywni w Dziedzinie" >>>

Opublikowano: 07.08.2018 r.


Zapytanie ofertowe nr KRIR/O-W/2/2018 dotyczące usługi polegającej na kompleksowej organizacji zadania: „PIKNIK OWOCOWO-WARZYWNY” realizowanego ze środków finansowych Funduszu Promocji Owoców i Warzyw w województwie małopolskim w miejscowości: Wygiełzów, gm. Babice podczas Powiatowego Święta Miodu w dniu 05.08.2018 r. w Muzeum Nadwiślański Park Etnograficzny w Wygiełzowie i Zamek Lipowiec.

  • Treść zapytania wraz załącznikami >>>

Opublikowano: 05.07.2018.

  • Informacja o wyborze wykonawcy:„Agro-Lir” Sp. z o.o., ul. Pogodna 50A/2, 20-337 Lublin >>>

Opublikowano: 18.07.2018 r.


Zapytanie ofertowe nr KRIR/ PD/B/2018 dotyczące usługi polegającej na druku i dostawie broszury informacyjnej w ramach zadania „PIKNIK DROBIOWY” realizowanego ze środków finansowych Funduszu Promocji Mięsa Drobiowego

  • Treść zapytania wraz z załącznikami >>>
  • Broszura >>>

Opublikowano: 05.07.2018

  • Informacja o braku wyboru wykonawcy >>>

Opublikowano: 16.07.2018


Zapytanie ofertowe nr KRIR/PZ/1/2018 dotyczące usługi polegającej na kompleksowej organizacji zadania: „PIKNIK ZBOŻOWY” realizowanego ze środków finansowych Funduszu Promocji Ziarna Zbóż i Przetworów Zbożowych w województwie śląskim w miejscowości: WISŁA, teren wokół Amfiteatru im. St. Hadyny w Wiśle oraz Rynku - Placu B. Hoffa w dniu 09 września 2018 r.

  • Treść zapytania wraz z załącznikami >>>

Opublikowano: 04.07.2018

  • Informacja o braku wyboru wykonawcy >>>

Zapytanie ofertowe nr KRIR/O-W/B/1/2018 dotyczące usługi polegającej na wydruku broszury informacyjnej w ramach zadania: "PIKNIK OWOCOWO-WARZYWNY" realizowanego ze środków finansowych Funduszu Promocji Owoców i Warzyw

  • Treść zapytania ofertowego z załącznikami >>> oraz załącznik nr 1 do zapytania ofertowego zawierający projekt broszury >>>

Opublikowano: 02.07.2018

  • Informacja o wyborze wykonawcy: Drukarnia „SIL-VEG-DRUK” s.c. Pawelak J., Pełka D., Śmich D., 42-700 Lubliniec, ul. Niegolewskich 12 >>>

Opublikowano: 18.07.2018 r.


Zapytanie ofertowe nr KRIR/ PD/1/2018 dotyczące usługi polegającej na organizacji zadania: „PIKNIK DROBIOWY” realizowanego ze środków finansowych Funduszu Promocji Mięsa Drobiowego w województwie kujawsko-pomorskim w miejcowości: Plac nad Jeziorem Niskie Brodno ul. Wczasowa 1 a, 87-300 Brodnica w dniu 14.07.2018 r.

  • Treść zapytania oefrtowego z załącznikami >>>

Opublikowano: 26.06.2018

  • Informacja o wyborze wykonawcy: SUN&MORE Sp. z o.o., ul. Ogrodowa 25, 71-037 Szczecin >>>

Opublikowano: 04.07.2018


Zapytanie ofertowe nr KRIR/ O-W/1/2018 dotyczące usługi polegającej na organizacji zadania: „PIKNIK OWOCOWO-WARZYWNY” realizowanego ze środków finansowych Funduszu Promocji Owoców i Warzyw w województwie lubelskim  na stadionie gminnym w miejscowości Góra Puławska w dniu 1 lipca 2018 r.

  •   Treść zapytania wraz z załącznikami >>>

Opublikowano: 13.06.2018

  • Wybrano wykonawcę: SUN&MORE Sp. z o.o., ul. Ogrodowa 25, 71-037 Szczecin, informacja do pobrania >>>

Opublikowano: 22.06.2018


Ogłoszenie o pracę na stanowisko sekretarki

  • Treść ogłoszenia >>>
  • Dokumenty prosimy składać do dnia 30 marca br. osobiście lub za pośrednictwem poczty na adres: Parzniew, ul. Przyszłości 5, 05-804 Pruszków lub ul. Żurawia 24 lok.15 00-515 Warszawa z dopiskiem oferta pracy – sekretariat. Dokumenty można przesłać również e-mail na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 


Zapytanie ofertowe KONF/3/2017 dotyczące usługi polegającej na wynajęciu sali konferencyjnej wraz z wyżywieniem i serwisem kawowym na potrzeby przeprowadzenia konferencji pn.„Reforma Wspólnej Polityki Rolnej po 2020 roku"

  •   Treść zapytania wraz z załącznikami >>>       
  •   Wybrano wykonawcę: Kompleks "Perła" Wiesław Stelmachowski, Al. Piłsudskiego 127, 18-400 Łomża                

                                                  _________________________________________________________________________

 

Zapytanie ofertowe KONF/4/2017 dotyczące usługi polegającej na wynajęciu sali konferencyjnej wraz z wyżywieniem i serwisem kawowym na potrzeby przeprowadzenia konferencji pn.„Reforma Wspólnej Polityki Rolnej po 2020 roku”

  • Treść zapytania wraz z załącznikami >>>
  • Wybrano wykonawcę: Ti Amo - Zdrowy Catering Renata Klimczak, ul. Czereśniowa 21, 66-415 Kłodawa

                                                      _________________________________________________________________________

 

Zapytanie ofertowe KONF/1/2017 dotyczące usługi polegającej na wynajęciu sali konferencyjnej wraz z wyżywieniem i serwisem kawowym na potrzeby przeprowadzenia konferencji pn.„Reforma Wspólnej Polityki Rolnej po 2020 roku”

  • Treść zapytania wraz z załącznikami >>>
  • Wybrano wykonawcę: Hotel Restauracja "Chata za Wsią' s.c., ul. Górska 1, 58-533 Mysłakowice

                                                      _________________________________________________________________________

 

Zapytanie ofertowe KONF/2/2017 dotyczące usługi polegającej na wynajęciu sali konferencyjnej wraz z wyżywieniem i serwisem kawowym na potrzeby przeprowadzenia konferencji pn.„Reforma Wspólnej Polityki Rolnej po 2020 roku”

  • Treść zapytania wraz z załącznikami >>>
  • Wybrano wykonawcę: Podkarpacki Ośrodek Doradztwa Rolniczego, ul. Tkaczowa 146, 36-040 Boguchwała

                                                     _________________________________________________________________________

Zapytanie ofertowe „Wyjazd studyjny do Portugalii w celu wymiany wiedzy z zakresu klęsk żywiołowych ze szczególnym uwzględnieniem suszy”

  • Treść zapytania wraz z załącznikami  >>>
  • Wybrano wykonawcę: Biuro Projektów Europejskich, ul. Kilińskiego 5/6a, 81-386 Gdynia

                                                     _________________________________________________________________________

Zapytanie ofertowe „Kompleksowa usługa sprzątania powierzchni biura Krajowej Rady Izb Rolniczych w Parzniewie”

  • Treść zapytania >>>
  • Formularz ofertowy >>>
  • Przetarg unieważniono z uwagi na brak możliwości ustalenia punktacji na skutek różnego rozumienia przez oferentów formularza ofertowego

_________________________________________________________________________

Postępowanie na budowę budynku biurowo-szkoleniowego

Krajowa Rada Izb Rolniczych zaprasza do składania ofert w postępowaniu na budowę budynku biurowo-szkoleniowego zlokalizowanego w Parzniewie przy ul. Przyszłości 1 (działka ewid. 91/42, obręb Parzniew, gm. Brwinów, powiat Pruszków, woj. Mazowieckie).

Materiały do pobrania:

  • SIWZ >>>
  • Formularz ofertowy >>>
  • Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, Oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, Wykaz wykonanych robót budowlanych >>>
  • Umowa na wykonanie robót budowlanych >>>


Projekt Budowlany:

  • Architektura >>>
  • Charakterystyka Energetyczna  >>>
  • Instalacje Elektryczne >>>
  • Instalacje Sanitarne >>>
  • Konstrukcja >>>
  • Zagospodarowanie >>>
  • Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony >>>

 

Projekt Wykonawczy:

  • Architektura >>>
  • Instalacje Elektryczne >>>
  • Instalacje Sanitarne >>>
  • Konstrukcja >>>
  • Zagospodarowanie >>>
  • Przedmiary >>>
  • Materiały >>>
  • Specyfikacje
    • budowlana >>>
    • inst. elektryczne >>>
    • inst. sanitarne >>>
    • zagospodarowanie >>>

 

Pytania i odpowiedzi :

  • w dniu 17 listopada 2014 r. wpłynęło następujące zapytanie:

    Zamawiający prowadzi postępowanie przetargowe na podstawie ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeka cywilny. Zamawiający sformułował warunek dotyczący wiedzy i doświadczenia: „Zamawiający, uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje wykonanie tj. zakończenie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie: co najmniej dwóch robót budowlanych dotyczących budowy budynku mieszkalnego, zamieszkania zbiorowego lub użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej co najmniej 1000 m2 (zdefiniowanego w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12.04 2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie – Dz. U. Nr 75, poz. 690, z późn. zm.) wraz z instalacjami w tym przyłączami mediów i zagospodarowaniem terenu.”.

    Czy Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, jeżeli Wykonawca w takiej sytuacji udowodni Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

  • W odpowiedzi na zapytanie z dnia 17 listopada 2014 r. Zamawiający informuje:
    Nie. Zamawiający nie uzna warunku za spełniony, jeżeli Wykonawca będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów. Warunek posiadania odpowiedniej wiedzy i doświadczenia musi spełnić Wykonawca.

  • W dniu 21 listopada 2014 r. wpłynęło następujące pytanie:
    Prosimy o podanie wymaganego sprężu dyspozycyjnego dla nawiewu i wywiewu dla każdej z central układu N1W1 oraz N2W2.
  • W odpowiedzi na zapytanie z dnia 21 listopada 2014 r. Zamawiający informuje:
    Wartości spręży dyspozycyjnych zostały określone w załącznikach do niniejszej odpowiedzi:

Plik 1. Szczegóły centrali układu N1W1 – str.3
Plik 2. Szczegóły centrali układu N2W2 – str.3

  • W dniu 21 listopada 2014 r. wpłynęło następujące pytanie:
    Jakiej klasy filtru wymaga Zamawiający do central wentylacyjnych?
  • W odpowiedzi na zapytanie z dnia 21 listopada 2014 r. Zamawiający informuje:
    Szczegółowe Informacje zostały określone w załącznikach do niniejszej odpowiedzi:
    Plik 1. Szczegóły centrali układu N1W1 – str.3
    Plik 2. Szczegóły centrali układu N2W2 – str.3

 

  • W dniu 21 listopada 2014 r. wpłynęło następujące pytanie:
    W celu równoważnej zamiany central wentylacyjnych prosimy o załączenie proponowanych kart katalogowych central.
  • W odpowiedzi na zapytanie z dnia 21 listopada 2014 r. Zamawiający informuje:
    Szczegółowe Informacje zostały określone w załącznikach do niniejszej odpowiedzi:
    Plik 1. Szczegóły centrali układu N1W1 – str.3
    Plik 2. Szczegóły centrali układu N2W2 – str.3

 

  • W dniu 21 listopada 2014 r. wpłynęło następujące pytanie:
    Prosimy o dołączenie specyfikacji materiałowej instalacji wentylacji.
  • W odpowiedzi na zapytanie z dnia 21 listopada 2014 r. Zamawiający informuje:
    Szczegółową specyfikację materiałową instalacji wentylacji sporządza Wykonawca na podstawie załączonej dokumentacji projektu budowlanego, projektu wykonawczego i pozostałej dokumentacji załączonej do ogłoszenia na stronie internetowej postępowania na budowę budynku biurowo-szkoleniowego oraz o w/w Informacje określone w załącznikach plik1 i 2.

 
Do pobrania: plik 1 >>>  i plik 2 >>>

  • W dniu 24 listopada 2014 r. wpłynęło następujące pytanie:
    W dokumentacji jest zapis „Okna wyposażone w rolety”. Czy w rolety maja być wyposażone tylko okna w pomieszczeniach 2.19 i 1.07? Prosimy o podanie sposobu sterowania elektrycznego: centralne dla wszystkich rolet czy indywidualne, z centralki umieszczonej na ściance czy pilota. Prosimy o podanie parametrów technicznych materiałów z których maja być wykonane rolety, stopnia zaciemnienia.
  • W odpowiedzi na zapytanie z dnia 24 listopada 2014 r. Zamawiający informuje:

    Rolety zaprojektowano tylko w pomieszczeniach 1.07 i 2.19 - sterowanie rolet z możliwością sterowania indywidualne z centralki na ścianie i z pilota. Zacienienie 100% tzw. blackout np.  Nesko MLB 60-100 lub Silent Gliss - Roleta elektryczna 4880 ilości jak niżej:
    Sala konferencyjna na oknach S.02 - 2 szt., S04 – 1 szt., O03 – 6 szt.
    Pokój konferencyjny na oknach O.01 – 2 szt.
    Wymiary rolet muszą być dopasowane w zależności od technologii montażu i umiejscowienia do wykonanych ościeży i zamontowanych okien

     

  • W dniu 24 listopada 2014 r. wpłynęło następujące pytanie:
    Brak w załączonym przedmiarze robót nakładów na wykonanie obramowań okien ze styropianu. Czy mamy ująć wykonanie tego elementu robót w wycenie?
  • W odpowiedzi na zapytanie z dnia 24 listopada 2014 r. Zamawiający informuje:
    Obramowania okienne ze styropianu należy ująć w wycenie – zgodnie z elewacjami przy 28 oknach.

 

  • W dniu 24 listopada 2014 r. wpłynęło następujące pytanie:
    Brak w załączonych przedmiarach nakładów materiałowych na płytki i fugę na ścianach. Czy mamy ująć wykonanie tego elementu robót w wycenie czy może dostawa tych materiałów leży po stronie Zamawiającego?
  • W odpowiedzi na zapytanie z dnia 24 listopada 2014 r. Zamawiający informuje:
    Informujemy, że dostawa nie leży po stronie Zamawiającego, a Wykonawcy. Należy ująć wycenę łącznie z materiałami, sprzętem i robocizną.

 

  • W dniu 24 listopada 2014 r. wpłynęło następujące pytanie:
    W dokumentacji jest zapis „Okna od strony południowej wyposażone w żaluzje redukujące promieniowanie słoneczne. Parametry żaluzji od strony południowej należy dobrać w zależności od przyjętego rodzaju okien. Przyjmuje się okna potrójne, szklane o współczynniku gG przepuszczalności energii całkowitej 0,7 i zastosowanie białych żaluzji wewnętrznych o lamelach nastawnych o korekcyjnym współczynniku redukcji promieniowania fc 0,30. Okna musza dawać możliwość zastosowania żaluzji, a żaluzje nie powinny wpływać na utratę gwarancji okiem”.   Prosimy o wskazanie konkretnej ilości i wymiarów okien na których trzeba zastosować żaluzje oraz podanie parametrów technicznych.
  • W odpowiedzi na zapytanie z dnia 24 listopada 2014 r. Zamawiający informuje:
    Żaluzje redukujące promieniowanie słoneczne znajdują się:
    Na parterze w oknach O01 – 12 szt. , S04 – 2 szt., S01 – 1 szt.
    Na piętrze w O03 – 5szt., S01 – 2 szt., S04 – 1 szt.
    Żaluzje od strony południowej aluminiowe lakierowane na biało, sterowanie ręczne.
    Współczynnik absorpcji 0,1, współczynnik przepuszczalności 0,1 odpowiadający współczynnikowi redukcji promieniowania osłony wewnętrznej typy biała żaluzja fc=0,30 i przy zastosowaniu potrójnego szklenia w oknach (gn=0,7) spełni wymogi współczynnika przepuszczalności energii całkowitej promieniowania słonecznego okien oraz przegród szklanych i przezroczystych g.
    Jednak dopiero deklaracja właściwości użytkowych okna pozwoli określić dokładną wielkość współczynnika g i ewentualną zmianę parametrów żaluzji.

 

 

  • W dniu 24 listopada 2014 r. wpłynęło następujące pytanie:
    Załączonych przedmiarach wskazano montaż dwóch wycieraczek: jednej zewnętrznej i jednej wewnętrznej, natomiast na rysunkach występuje tylko jedna. Prosimy o podanie ile wycieraczek trzeba ująć w wycenie oraz podanie ich wymiarów (brak danych w dokumentacji).
  • W odpowiedzi na zapytanie z dnia 24 listopada 2014 r. Zamawiający informuje:

    Proszę przyjąć dwie wycieraczki systemowe:
    - zewnętrzna krata stalowa ocynkowana 180x90cm – przed głównym wejściem
    - wewnętrzna z wkładem tekstylnym osuszającym 180x90 cm – w głównym wejściu./
    Poziomy górne wycieraczek zlicowane z poziomem płaszczyzn posadzek.

 

  •  W dniu 25 listopada 2014 r. wpłynęło następujące pytanie:
    Czy zamawiający uzna warunek SIWZ 6.1.1. posiadanie wiedzy i doświadczenia za spełniony jeżeli wykonawca wykaże dwie roboty polegające na dokończeniu budowy budynku użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej co najmniej 1000m2 wraz z instalacjami w tym przyłączenie mediów i zagospodarowaniem terenu.
  • W odpowiedzi na zapytanie z dnia 25 listopada 2014 r. Zamawiający informuje:

    Zgodnie z SIWZ pkt. 6.1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy:
    6.1.1. Spełniają warunki dotyczące   posiadania wiedzy i doświadczenia:
    Zamawiający, uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje wykonanie tj. zakończenie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie: co najmniej dwóch robót budowlanych dotyczących budowy budynku mieszkalnego, zamieszkania zbiorowego lub użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej co najmniej 1000 m2 (zdefiniowanego w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie – Dz. U. Nr 75, poz. 690, z późn. zm.) wraz z instalacjami w tym przyłączami mediów i zagospodarowaniem terenu.
    Warunkiem koniecznym zgodnie z zapisem pkt.6.1.1 jest budowa budynku tj. od przejęcia placu budowy na etapie zerowym do momentu przekazania obiektu do użytkowania w zakresie pkt.6.1.1. Nie dopuszcza się częściowe realizacje jak również dokończanie budowy, ponieważ jest to częściowa realizacja budowy.

 

  • W dniu 25 listopada 2014 r. wpłynęło następujące pytanie:
    Proszę o informację czy w ofercie należy ująć wyposażenie obiektu w meble, stoły, krzesła, sprzęt multimedialny.
  • W odpowiedzi na zapytanie z dnia 25 listopada 2014 r. Zamawiający informuje:

    W ofercie należy ująć wyposażenie stałe i technologiczne, które jest po stronie Wykonawcy. Wyposażenie ruchome biurowe typu krzesła , biurka, szafy biurowe oraz pokoi gościnnych (łóżka, stoliki, szafki) pozostaje w gestii Inwestora. W skład wyposażenia stałego i technologicznego wchodzą:
    - urządzenia sanitarne, w tym biały montaż w toaletach (miski, umywalki, pisuary, zestawy na mydło, papier toaletowy, papier do wycierania rąk, suszarki do rak, zestaw dla niepełnosprawnych z uchwytami);
    - urządzenia klimatyzacyjne i wentylacyjne,
    - wyposażenie elektryczne i teletechniczne (np. szafa rack) w tym urządzenia multimedialne w sali i pokoju konferencyjnym (rolety i centralki sterownicze z pilotami, rzutnik do prezentacji chowany w przestrzeń sufitową i ruchomy chowany ekran podłączone oba urządzenia do panela sterującego ściennego wraz z zdalnym pilotem sterującym oraz nagłośnienie zapewniające dobrą słyszalność przy pełnym wypełnieniu sali konferencyjnej podłączone do panela sterującego ściennego z zdalnym pilotem i trzema mikrofonami przenośnymi z możliwością nagrywania), cała kompletna instalacja domofonowo - bramowa, centrala telefoniczna, , instalacja alarmowa,
    - stałe elementy wynikające z warunków technicznych: żaluzje w oknach w elewacji południowej
    - wyposażenie zespołu kateringu: kuchenka z okapem (stal nierdzewna), szafa przelotowa (80x200x60 stal nierdzewna), zmywarka, zlewozmywaki (stal nierdzewna) obudowane w ciąg technologiczny, blat stal nierdzewna, zabudowa stała z płyt laminowanych.
    Elementy wyposażenia – standard podwyższony.

 

  • W dniu 25 listopada 2014 r. wpłynęło następujące pytanie:Zwracam się z prośbą o podanie producenta oraz załączenie kart katalogowych opraw oświetleniowych zastosowanych w projekcie.
  • W odpowiedzi na zapytanie z dnia 25 listopada 2014 r. Zamawiający informuje:

    Szczegółowe Informacje zostały określone w załączniku: charakterystyka opraw oświetleniowych >>>.

  • W dniu 27 listopada 2014 r. wpłynęło następujące pytanie:

    Prosimy o sprecyzowanie warunków przepadku wadium.Zgodnie z nowelizacją ustawy prawo zamówień publicznych (DZ.U. Poz. 1232- USTAWA z dnia 29 sierpnia 2014 r. o zmianie ustawy - Prawo zamówień publicznych) przetargi prowadzone w oparciu o pzp ogłoszone po dniu 19 października winny zawierać nowe warunki zatrzymania wadium w art. 46 ust. 4a.

  • W odpowiedzi na zapytanie z dnia 27 listopada 2014 r. Zamawiający informuje:

    Zgodnie z SIWZ pkt. 1.1. Tryb zamówienia: przetarg w rozumieniu ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. z 2014 r. poz. 121, z późn. zm.). W niniejszym postępowaniu nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.). Z w/w powodu nie mają zastosowanie przepisy Prawo zamówień publicznych a wadium zostanie zatrzymane zgodnie z zapisami SIWZ.

  • W dniu 27 listopada 2014 r. wpłynęły następujące pytania:

    Pytanie 1: Przedmiar poz.1. Prosimy o podanie ilości przewodów wentylacyjnych z blachy stalowej ocynkowanej oraz ilości przewodów wentylacyjnych elastycznych, a także ich wymiarów (średnic).

    Pytanie 2: Przedmiar poz.3. Prosimy o podanie grubości izolacji p.poż.

    Pytanie 3:Przedmiar poz.74. Prosimy o sprecyzowanie, czy przejścia szczelne mają być do zastosowania w wodzie wywierającej ciśnienie czy w wodzie nie wywierającej ciśnienia.

    Pytanie 4: Przedmiar poz.140. Prosimy o podanie, co wchodzi w skład układu regulacyjno-pompowego centrali wentylacyjnej.

  • W odpowiedzi na zapytania z dnia 27 listopada 2014 r. Zamawiający informuje:

    Zgodnie z pkt. 12.9. Uwaga! Załączone przedmiary robót nie stanowią wyłącznej podstawy do obliczenia ceny oferty. Należy je traktować jako pomoc dla wykonawców w przygotowaniu oferty, jednak wykonawca przy sporządzaniu oferty cenowej jest zobowiązany do uwzględnienia wszystkich niezbędnych prac koniecznych do wykonania przedmiotu umowy wynikających z niniejszej SIWZ wraz z załącznikami. Dlatego wszystkie roboty należy wykonać z SIWZ i załączoną dokumentacją tj. projektem budowlanym, projekt wykonawczym, specyfikacjami technicznymi.

 

  • W dniu 27 listopada 2014 r. wpłynęło następujące pytanie: W związku z otrzymanymi odpowiedziami w dniu dzisiejszym tj. 27.11.2014r. prosimy o wyjaśnienie rozbieżności podanych wydajności central. W załączonych w dniu dzisiejszym kartach katalogowych central wydajność dla układu N1W1 wynosi dla nawiewu 3750 m3/h i wywiewu 2670 m3/h, natomiast w opisie technicznym 3780 m3/h i 2730 m3/h natomiast w dokumentacji rysunkowej podano dla nawiewu 3810 m3/h i wywiewu 2760 m3/h. Którymi parametrami należy się kierować ?

  • W odpowiedzi na zapytanie z dnia 27 listopada 2014 r. Zamawiający informuje:
    Dla układu N1W1 właściwe są parametry: dla nawiewu 3810 m3/h i wywiewu 2760 m3/h,

 

OGŁOSZENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

 

 

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w twojej przeglądarce.

 

Zrozumiałem
Form by ChronoForms - ChronoEngine.com